2014. november 11., kedd

Mici az ágyamban

Este kimentem a szobából. Becsuktam az ajtót, hogy ne loholjon a nyomomban az egész banda. Mikor visszamentem, Mici nem volt sehol. Kerestem: Mici hol vagy? Erre megmozdult a paplanom, és Mici kidugta a fejét alóla. Teljesen elbújt a kis édes. Szomorúan bár de kitettem az ágyamból. Ha neki megengedem, holnap már az összes kutya a koszos tappancsaikkal az ágyamban fog tanyázni. Micikét a foteljében betakartam egy meleg pulcsival, hogy elbújhasson alá, ha már annyira szeret bujkálni. András is mesélte hogy egyszer rávetődött az ágyára és mellette felrepült a takaró, az alatta bujkáló Micikével együtt. Majdnem ráfeküdt. 

Ma a fel parancsot gyakoroltuk a konyhában. A bárszékre kellett feltenni a tappancsokat. Honeynek akartam megtanítani, de Mici tanulta meg. Egyszer megmutattam Honeynek, bezsebelte a falatokat érte. Ahogy levette a lábát, Mici azonnal feltette az övét. Pedig neki elég magas volt a szék, de neki ez nem akadály. Asi is megcsinálta néhányszor, de igazán csak Mici tanulta meg. Lorddal meg sem próbáltam.

Étkezésnél el kell választani a kutyákat, mert Honey elvette a többiek ételét. Ezért már Asi és Mici az első lépcsőn eszik.
Ma reggel Honey is visszakapta a rosszalkodást, mert Lord elvette tőle a csontját. Kimentem hogy rászólok Lordra, erre Lord gyorsan elszaladt a csonttal. A sajátját meg ott hagyta. Buta kutyák. Mindenki kap bőségesen. Többet is mint kellene. Lord elég dagi és Asin is van túlsúly.
Nem is baj hogy a kuvaszok külön esznek, mert úgy sokkal kisebb az étvágyuk, ha nem fal mellettük másik kutya. Télen talán majd leadják a felesleget a hidegben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése