2014. november 20., csütörtök

Lord is beteg

Reggel már Lord is köhögött. Délután mentünk vele is az orvoshoz. Az orvoshoz nem akart bemenni, de azért behúztam. Könnyebben mint Brigit szoktam bevontatni, pedig Brigi csak 30 kg volt. Okos kutya a Lord maci. Ő is megkapta a két szuriját. Nagyon szépen tűrte. Ijedtében összepisilte magát a szuri közben szegény. Viszont ő nem vicsorgott az orvosra, mint Honey.

Honey már nagyon jól van, nem köhög, a közérzete is kiváló. Azért persze holnap még megkapja a másik két szuriját is, de hétfőn mehet az ivartalanítás. Lordot is kell vinni hétfőn, ő akkor kapja a másik két szurit.

Az orvosnál összefutottunk a szembe szomszéddal. Neki a szobakutyája köhög, aki szinte az udvarra is alig megy ki. A kertben lévő kutyáik viszont egészségesek. Nem tudom hogy lehet ez.

Mikor elindultunk Lorddal az orvoshoz, Micike kirohant az ajtón, kiszaladt a szomszéd telekre egy macska után, majd a szomszéd udvarában eltűnt a szemem elől. Hiába kiabáltam utána. Elindultunk. Pár házzal odébb Micike utolért minket. Úgy döntött elkísér minket. Visszamentünk. Micit bezártam az udvarra és jól összeszidtam. Nagyon elkényeztettem, mert olyan édes. A többieket is elrontja, mert nem fogad szót nekem.

Este 7 órakor Honey odajött hozzám. Jelezte hogy itt az ideje az esti játéknak. Bele van építve Honeyba a vekker. 7-kor szoktunk játszani és vacsorázni menni. Utána 1 órát kint vannak hogy elvégezzék a dolguk, aztán aki akar bejöhet.

Lordnak ma nem volt kedve játszani, csak feküdt közöttünk. Azért ő is lejött. A vacsoráját is alig ette. Főtt virslit kaptak egy kis kutyatáppal, meleg tejjel leöntve, hogy jó pépes legyen. Mindegyiknek nagyon ízlett Lordot kivéve, aki étvágytalan.

Kíváncsi vagyok holnap melyik kezdi a köhögést. Remélem Lord is gyorsan gyógyul majd mint Honey, mert ő a 11 évével nem olyan erős már mint a többiek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése