2014. november 23., vasárnap

Honey duzzog

Tegnap késő este boldogan fogadta Honey Andrást. Mint mindig, neki örül a legjobban. András viszont leült a gépemet javítani. Honey kicsit piszkálta Andrást, hogy simogassa, majd feladta. Ekkor átment András szobájába, mert látta hogy András letette oda a vacsoráját. Szerencsére meghallottuk ahogy lenyomja a kilincset és időben elkaptuk.

Ma délután Lacival elmentünk sétálni. Elvittük a kutyákat is. Nem tudom miért, de Asi és Honey úgy húzott mint egy ló. Ha csak egy kutyát sétáltatok, jobban tudom korrigálni a húzást. Honeyre a jövőben ismét rá kell adni a hámot, azzal nem húz. Asit és Lordot vittem. Visszafelé a falunak jöttünk. Honey és Mici nem ugatott, de Asit és Lordot nem volt könnyű megfékezni. Megküzdöttem velük. Szerintem az egész falu hallotta ahogy kiabálok. Utálom ha a kerítésen belül acsarkodó kutyákhoz odarohannak és visszaugatnak. Ráadásul olyan lendülettel, hogy elvisznek engem is a póráz végén. A kennelköhögést is biztos így kapták el.

Este mikor kezdtük a játékot, Honey csak nézett befelé és nem emelte fel a hátsóját a teraszon lévő fotelból. Elkezdtük nélküle. Később azért csatlakozott és most is olyan lelkes volt mint mindig. De rossz lehet a közérzete, mert mindenkibe belekötött. Micike játék előtt kiment pisilni, aztán Honey miatt nem mert visszajönni. Nekem kellett becipelnem. Később meg Asi fülébe készült beleharapni Honey. Összeszidtam, abbahagyta.

A vacsoraosztáskor Honeynak a terasz lépcsőjén adok enni és becsukom a kaput. Így mindenki békében tud enni. Ma Honey nem akart lemenni a lépcsőre. Úgy kellett kizavarni, nem vonzotta az étel sem.

Sertésbokát kaptak meg tejet, kenyeret hozzá. Holnapra rizseshúst főztem nekik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése