2014. november 16., vasárnap

Sáros kutyák

Ma Lorddal mentem sétálni a faluba. Szép kihívás volt. Lord imádja megugatni a többi kutyát. Rövid pórázra fogtam, rászóltam hogy lábhoz. Ott jött mellettem szomorúan amiért nem futhat oda a kerítéshez és egyet-egyet ugatott. Mikor beletörődött a dologba, hosszú pórázra engedtem. Még néhányszor próbálkozott több kevesebb sikerrel, aztán bocsánatkérően bújt hozzám. Aranyos volt. Sajnálom hogy szabályoznom kell szegényt, de a nyugodt sétákhoz elengedhetetlen, hogy tudjon viselkedni. A faluban máshogy nem lehet sétálni, falun kívül meg már nem tudunk elmenni, olyan hamar sötétedik.

Ma eljött bemutatkozni két kuvasz, akikre december 10-től kell vigyáznom 4 hónapig. Gyönyörűek, nyugodtak és kedvesek voltak. Jól ki fogunk jönni. Nem féltem hogy az enyémek bántják őket, mert hozzászoktak idegen kutyák érkezéséhez. Azért Lord meg Honey a lánykutyát, Dorkát piszkálta kicsit. Lordot bezártam, aztán Honey boldogan játszott Dorkával. A fiú Boldizsár nagy bújós mackó. Nagyon szereti ha simogatják. Jól el fogom kényeztetni őket.

Fogyózunk rendesen, ma kis adag csirkemájat kaptak rizzsel, holnapra meg sertéscsülköt főzök zabpehellyel. A zabpehelytől mindig kicsit lazább a székletük, erre most szerintem szükség lesz.

Kint sár van, így az egész lakás tele sáros kutyalábnyomokkal. Nem győzöm feltörölni. A tűzifa helyén kipusztult a fű a kertben, ott tudják összesározni magukat de jó alaposan.  Azért nem zárom ki őket. Asi, Mici fázik, Lord mindig a közelemben akar lenni, Honey meg már mindegy hogy itt van vagy kint.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése