2015. április 25., szombat

Asi kiöltözött

Tegnap eljött egy kádártai család és magával vitték a kis Mázlit a szomszédból. Nagyon tetszett nekik a kiskutya. Jó gazdik lesznek. Mázli kinti-benti kutyus lesz.

Nagyon csinos lett a kis Nyafi kapitány az új hámmal. Ha be akar jönni, vagy valamit szeretne, nagy nyüszizéssel jelzi.


Most már nem panaszkodik esténként, úgy látszik hatott a gyógyszer. Azért András el akarja vinni 5.-én röntgenre, hogy megnézzék a displasiaját.

Andrással nagyot sétáltak, azért adtuk rá a hámot. Jól áll neki. Mikor hazaért megette a vacsit és lefeküdt. Elfáradt a drágám.

Sok volt a csont mostanában, így vacsorára zabpelyhet kaptak húslevesben megfőzve és tejjel leöntve. Lazítja a székletet. Nagyon szívesen ették. Pedig a reggeli kutyatápjuk még este is érintetlen volt. 








Sikerült Honey számára érdekessé válnom. A kolbász formájú játékát kivittem magammal mikor kimentünk futni. Amikor be kellett jönni, csak meglóbáltam Honey felé a kolbászt. Honey úgy vágtatott hozzám mint a szél. Édes volt. Ha ez a továbbiakban is beválik, könnyebb lesz Honeyt becsalni. Bejövetel után nagyot játszottunk a kolbásszal, majd eltettem hogy ne unjon rá. Kicsit gyakoroltunk, majd megvacsoráztak.

Lord bejött és őrzött míg főztem. Hoeny is megállt az erkélyajtó előtt, de láttam a függöny alatt, hogy milyen feketék a lábai. Megint lement a forráshoz. Azért beengedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése