2015. április 8., szerda

Napi program

Kedden András elvitte Asit az orvoshoz. Az orvos teljesen rendben találta a kutyát. Azért az orvosságot adom neki, mert néha nyafizik. Lehet hogy ez csak egy kis műsor a több figyelemért. A fogyókúra minden esetre felesleges, mert a súlya 31 kg, ami ideális a számára.


Asi fut mint a szél!

A kutyák reggel 8-kor esznek, majd ha az idő és az én időm engedi kimennek futni egyet a telekre. Este 7-kor ismét futnak, majd jutalomfalat osztás és a tanultak gyakorlása következik. Utána vacsora. Éjjel 10-11 körül megy ki Lord a lakásból aludni. Ilyenkor jutalomfalatot kap mindegyik kutya, aki kint alszik. Már az erkélyajtónál állva várják ilyenkor a falatkájukat. Ezt a napirendet szeretik.

Ma meglátogattam Stellát. Egy 2 négyzetméteres kennelben volt a saját pórázával kikötve. Azért kötik meg, mert Stella kimászik a kerítésen. Hiába szeretik nagyon, hiába viszi a gazdi naponta több órát sétálni, ez nem elég. Ha nem tudja bevinni a gazdi a házba a kutyát, nem tarthatja meg. Nagyon sajnálom. Ma is csak azért nem hoztam el, mert a gazdi nagyon szomorú lett mikor mondtam neki hogy nem tarthatja meg így a kutyát. Beszéltem a győri állatmentő Uthy Ilonával, aki Stellát hozta nekem. Ő is megerősített abban hogy vissza kell vennünk a kutyát. Szóltam a gazdinak. Ha holnap nem hozza vissza, pénteken én hozom el. Így a kis Stellám ismét gazdikereső.





Itt találtuk Stellát.

Drága kis Micusom új gazdijával is beszéltem ma. Micike nagyon jól érzi magát nálunk, hamar megszokott. Kapott egy kosárkát, abban alszik. Ígértek képeket róla. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése