2014. szeptember 29., hétfő

Kicsi aranyos Süti gazdit keres!

Kaptunk egy új kutyát az ajkai állatvédőktől. Gazdikereső félénk kis 2 éves szuka kutyus.  


A kuvaszok megcsodálják. Süti kicsit tart tőlük.


Aztán ott hagyják. Minden csoda csak 3 napig tart.


Süti körülnéz.




Asi macival játszik.



Éjjel Micike megint megvárta míg mélyen alszom, és átment a kisszobába hatalmasat pisilni. Pedig 11-kor engedtem csak be, hogy vacsi után elvégezhesse a dolgát. Nagyon éberen alszom, azonnal felébredtem a mászkálásra. Egy törölköző nem volt elég hogy felitassa, annyit pisilt. Mint aki egész nap tartogatta. Meg kell tanítani a pisil szóra, és ha már tudja, könnyen rá lehet venni a kinti pisilésre. A másik meg hogy rajtakapjuk a pisilésen és kifussunk vele. De mivel bujkálva pisil, ez elég nehéz lesz.

Asi éjjel megint nyüszített álmában. Szóltam neki, odajött az ágyamba és hozzám bújt. Jól össze is nyalt. Már értem hogy tegnap mért aludt Asi András nagy franciaágyán egyedül, András meg a kanapéján. Megvigasztaltam Asit, majd elfordultam hogy adjon helyet.  Erre szépen visszafeküdt a fotelba. Asi rendszeresen rosszat álmodik. Ha egy kicsit elszunyókál, nemsokára nyüszíteni kezd. Sokszor a könnyei is hullanak. Még nem láttam ilyen kutyát. Sajnálom szegényt. Remélem hamarosan elmúlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése