2014. május 16., péntek

Ali baba ma az irodában volt.

Ali az irodában sem unatkozott.


Elkérte Honey játékát


Szépségem




Tükörből látszik Honey méretes hátsója. 6 hónapos.


Ali minden játékot begyűjtött, és tönkre is tette amit tudott.



Mivel Ali tegnap 2x is bepisilt, reggeli után kicsit kitettem az udvarra. A fürdőből hallgattam hogy ugat. Gondoltam milyen aranyos, védi a házat. Mikor kimentem kiderült, hogy Honeyt ugatta a kerítésen keresztül, halált megvető bátorsággal, a szünetekben meg lebontotta a díszlécet a bejárati ajtónkról.

Elvittem az irodába, egész nap velem volt. Semmi gond nem volt vele. 

Este Honey-val sétáltunk, majd már hárman gyakoroltunk a teraszon. Alinak is sikerült megtanulni a "föl" /fotelba felugrani/ a "hopp" /leugrani/ "ül" és "helyedre" parancsot. Így már a két kutya egyszerre csinálta amit mondtam. Nagyon büszke voltam rájuk.

Honey tegnap is meg ma is benyomta az erkélyajtót, és bejött. Rossz volt az idő, beengedte magát. Okos kutyus.

Ali ma megharapta a férjem. Kedvesen közeledett hozzá, Ali meg odakapott. Honey-val is ezt csinálja. Neveletlen kis csirkefogó. Ezen még dolgozni kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése