2014. május 4., vasárnap

Szabadulóművész

Honey közlekedik: ha bemegyek a garázsba a nagy fém garázsajtót kinyitja, és utánam jön. Meglepődtem. Kimentem a hátsó kertbe ültetni. Honey bent nyüszített az udvarban. Büntetésben van, mert néhányszor nem jött vissza hívásra, mikor kirándulni voltunk. Ezért nem engedtem ki. De egy idő múlva látom hogy a szomszéd kutya bőszen ugat, Honey meg száguld felé köszönni nagy boldogan. :D Kijutott a beriglizett hatalmas vaskapun. Kitárta. A szobaajtó kilincsét is lenyomta már és kiment a szemem láttára. Most szerencsére csak oda ment a hátsó telken, ahova szabad, és hívásra szépen bejött. Úgy látszik tanult egy kicsit a bezárásból. Legközelebb kiengedem, amíg betartja a szabályokat.

Ma tanítottam neki hogy hozzon ide dolgokat. A játékát mindig odahozza ha van nálam jutalomfalat. Különben nem, csak ha húzósat akar játszani. Akkor viszont csak tartja és nem adja oda. De a szavakat "hozd ide" nem értheti, mert hiába mutatok másra hogy "hozd ide", nem hozza. Ma a saját tányérjának a mozgatását gyakoroltuk. Sajnos fogalmam sincs hogy kell egy kutyát megtanítani arra, hogy hozza ide a tányérját. De próbálkoztam. Ahányszor hozzányúlt a tányérhoz, mindig kapott valami rágcsálni valót.

Reggel bent volt egy keveset. Kipakolta a játékait, húzóst játszott velem, majd ugrált egyet András ágyán. Aztán leült a lépcsőre, és miután kicsit rágcsálta Laci telefonját, várta hogy kiengedjük. :D Már alig van itt bent. Jobban szeret kint lenni. De ha lent vagyok a konyhában és teszek-veszek, sokszor bejön és leül. Nézi mit csinálok. Közben elrágcsál egy-egy papucsot. :D

Tegnap már nagyon nehezen tettem be Honeyt a kocsiba. Jó 30 kg lehet. Meg kellene tanítani beugrani. De sajnos esze ágában sincs. Hiába pakolom bele a jutalomfalatokat a kocsiban, nem akar bemenni érte. Csak addig eszi, míg nem kell a kocsiba másznia érte. Kellene egy könyv, amiben benne van, hogy kell ilyeneket megtanítani.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése