2014. május 11., vasárnap

Ali meg Honey bunyóznak


                                                        Ali megfürdött és most alszik. 

Reggel ettek, sétáltak a kutyák, majd elmentünk Veszprémbe. Kutyák kórusba nyüszítettek a kerítésnél, hogy nélkülük távozunk. Sétálásnál is, mivel a két kutya külön sétál, a másik amelyik itthon marad, nyüszít mikor elmegyünk. Ali meg kis szabadulóművész, ma utánunk is jött, mert nyitva maradt a kapu. A belső kapun meg csinált magának egy átjárót. Visszazavartam. :D

Délelőtt Alit megfürdettem. Nagyon szépen tűrte. Látszik hogy régen is szokták fürdetni. Utána kicsit megugatott, hogy kifejezze a fürdetés iránti rosszallását. Nagyon édes. Jól kifáradt, és elaludt mellettem a kanapén. Mikor megsimogattam, megharapott, mert megijedt. Semmi komoly, csak egy karcolás. Ijedős nyuszi, vigyázva kell hozzányúlni.

Délutáni játéknál Ali az erkélyajtón át morogta, ugatta Honeyt. Honey persze ahogy hozzáfér Alihoz, azonnal hanyatt fordítja és a földre nyomja. Közben Ali harapni próbál. Ezt néhányszor a jelenlétünkben is megcsinálták. Alig lehet Honeyt lerángatni Aliról.

Honey magas vékony kölyökkutya hangon próbálja Alit játszani hívni. Eddig nem jött be neki.

Este míg főztem, a két kutyát behívtam a konyhába. Honey eddig is ott volt mindig velem, és persze Ali is ott akart lenni. A folytonos konfliktus miatt nem zárhatom ki Honeyt. Leültettem Honeyt az egyik oldalra, Alit meg a másikra, a párnájára. Ahogy valamelyik morogni kezdett, rászóltam. Ali a kis kötözködő, de Honey sem hagyja magát. De a lényeg hogy 1-2 órát szépen elvoltak egymás társaságába.

Ma Honey-val a felugrást gyakoroltuk, amit tegnap a suliban mutattak. Fotelra fel a "fel" paranccsal, le pedig a "hopp" paranccsal. Nagyon szépen megtanulta. Bárcsak minden ilyen könnyen menne. Esti sétánk gyors volt, mert esett és hideg volt. Változatlanul húz Honey, ha valami érdekeset lát. Az elfordulás más irányba eléggé bejön. A lábhoz parancsot is mindig teljesíti, ha hívom menet közben. De ahogy lábhoz áll, már megy is előre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése