2014. május 18., vasárnap

Honey meg Ali lassan összeszoknak

Ma reggel Honey nem ette meg a reggelijét mert tegnap este nagyon sok finomságot kaptak. Ali azért megette. Este már Ali is hagyott az ételéből. Honey viszont csak a csontot hagyta meg. Ali odament a csonthoz. Rászóltam hogy ne nyúljon hozzá, nehogy Honey balhézzon. Erre Honey fogta a csontot, és odaadta Alinak. Nagyon édes volt.  

Aladár ma egyedül lejött a lépcsőn. Evés után felment, én meg még kimentem. Hívtam hogy jöjjön, de nem volt kedvem felmenni és lecipelni. Így hagytam hogy maradjon. Erre lejött magától. Ügyes kutya, nagyon büszke vagyok rá.

Sétáltunk, de Honey nagyon kelekótya volt. Alit piszkálta, hogy fusson és játsszon vele. Rám alig figyelt. Megint túl van etetve, nem figyel oda a jutalomfalatért sem. A teraszon már ügyesek voltak, Ali is egyre jobban tudja amit Honey is. Az udvaron a játék visszahozását gyakoroltuk. Honey nem csinálja, ő csak odatartja, és húzzam. Alinak viszont 5x is sikerült visszahozni. 

Andrással skypon beszéltünk, és mikor meglátta Honeyt, füttyentett egyet. Erre Honey elkezdte keresni Andrást. Nagyon izgatott volt, hogy hol lehet? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése