2014. június 29., vasárnap

Beszoktatás

Másfél nap után Vaszil Vasziljevics Vasziljov uraság kifogástalanul beilleszkedett. Rendkívül nagy intelligenciáról tett tanúbizonyságot. Ezeket tanulta meg eddig: 1. elkapja a felé repülő falatot figyelj parancsra, 2. már nem pisil a házban /csak el ne kiabáljam/ 3. nem ugat vissza az utcán a kerítés mögül ránk ugató kutyáknak, 4. bejön a házban és jól érzi magát köztünk, pedig kinti kutya volt. A kuvaszokkal még morgolódik. Feladtam hogy folyton szóljak érte, ha elverik a kuvaszok, magának kereste a bajt.

Zizi kisasszonnyal sokkal nehezebb a helyzet. Egy kis kutyakozmetika után olyan gyönyörű lesz hogy bárki szívesen elfogadná. Én is. Nagyon szelíd, édes kiskutya. Ma sokat foglalkoztam vele. Délelőtt az első kertben bujkált a többi kutya elől. Kiszedtem a bokrok közül, pórázt tettem rá, és megpróbáltam hátra hozni. Húzatta magát, erre a kuvaszok kisebb odakapásokkal próbálták engedelmességre bírni. Ez sem nekem, sem Zizinek nem tetszett. Megpróbáltam elzavarni a kuvaszokat, de árnyékként követnek, lerázhatatlanok. Időnként bezártam őket a konyhába, hogy Zizivel kettesben legyünk.

Zizit kitettem a többi kutya közé pórázon hogy lássa, biztonságban van. Lacitól nagyon fél, ő is leült mellé kicsit, hogy simogassa. Én is sokat simogattam és tisztogattam a szőrét, ami a bokorban tele lett. Jutalomfalatokat adogattam neki, de nem fogadta el. A többiek megették az ő részét is.

Felvittem a teraszra, a kutyaházba bújt. Most is ott van, pedig az összes kutya feljött velem a szobámba és most itt fekszenek a szőnyegen. Csak Zizi baba maradt lent szegény.

De a főztöm szerencsére nagyon ízlik neki, reggel este jó étvággyal evett a többiekkel együtt. Remélem csak idő kérdése hogy ő is beilleszkedjen, de egyelőre nagyon fél én meg sajnálom szegényt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése