2014. június 4., szerda

Oltás, séta

Honey tegnap megkapta a veszettség elleni oltást és cseppeket bolha és kullancs ellen. Lordot jövő kedden ivartalanítják.

Lorddal és Honey-val sétáltunk András segítségével. Lord nagyon ügyes volt. Nem szokták sétáltatni, most szokja a nyakörvet és a pórázt. András futott Honey-val, és Lord is megkívánta. Én nem tudtam olyan gyorsan futni. Ekkor cseréltünk. Lord boldogan szaladt Andrással, én meg utánuk Honey-val. Honey húzott rendesen, segített futni. Most jól jött a húzás, amiről mindig próbálom leszoktatni.

Új játékokat próbálgatok, mert a 2 kutya együtt nem játszik, még velem sem. Lord nehezen viseli, ha Honey is játszik, mikor ő ott van.  Ma ételt dobáltam, ők meg elkapták. Lordnak sikerült, Honeynak nem. Kicsit fél hogy Lord letámadja. A fotelra felülést gyakoroltuk. Honeynek könnyen gyorsan megy, Lord lassan tanulja. Már 1-1 alkalommal felment a fotelra. Sajnos ilyenkor Honey unatkozik, és nem tudok neki nehezebb feladatokat adni, mert Lord nem hagyja. Lordból megint kifésültem egy halom szőrt. Nagyon szép lett. Honey nem hagyja magát. Valószínű fél hogy Lord később megtorolja.

Holnap megpróbálok előbb Honey-val játszani a lakásban, és csak utána megyünk ki. Nem gyakoroltunk egy ideje vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése