2014. június 6., péntek

Lord ráült Honeyra

Ma reggel Lord hosszan nyüszített mikor elmentem dolgozni. Szegény jönni akart. Este egyedül sétáltam a két kutyával. Honeyra hámot adtam, mert azzal nem tud úgy húzni, Lord meg szépen jött pórázon. András nem akart jönni, de nem hitte hogy elbírok a két kutyával. Nem volt semmi gond, szépen jöttek. Vacsora után a két kutya valamiért összekapott, és Lord ráült Honeyra. Volt nagy visítás. Kimentem és nagyon összeszidtam Lordot. Míg főztem Honey bent volt, Lord meg bánatosan nézett be a teraszról. Be szokott jönni míg főzök, de most érezte hogy haragszom rá. Később bejött és odadugta a fejét. Megsimogattam. Azért még néhányszor megpróbált morogni Honeyra. Ma este Honey bent alszik. Remélem éjjel nem kelt fel, hogy mégis kimenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése