2014. június 29., vasárnap

Négy kutyával-szoktatás

Reggeli előtt fogtam Honey tálját, és megettem egy szendvicset a tálja fölött. Ezzel remélem visszanyertem egy csöppet a tegnap elvesztett tekintélyemből. Honey döbbenten nézte, de a többi kutya is csodálkozott hogy mért én eszem először?

A kuvaszok tányérját az udvarra, Vaszilét a konyhába tettem. Zizike a bezárt teraszon evett egyedül. Még így is félt, most már csak tőlem. Leültem és hagytam hogy egyen. Aztán vittem neki egy kis vizet, hátha nem mer odamenni a tőle egy méterre levő vizes tálhoz. Erre beszaladt a kutyaházba. Persze közben Vaszil is végzett és odajött. Mikor Vaszil Zizike tányérját nézegette, Zizi előjött és megette a maradékot.

Délelőtt Zizit nagy nehézségek, meg némi kolbász árán sikerült kihúzni a kutyaházból. Lorddal és Zizivel sétáltunk. Semmi morgás, gyönyörűen megvoltak együtt. Remélem Zizinek lassan leesik, hogy nincs mitől félni.









Mikor hazaértünk Zizike az első kertben maradt. 1-2 óránként odamentem hozzá egy kis csemegével. A kuvaszok követtek, Vaszil nem. A legkisebb morgás sem volt. A falatkákat Zizi szépen elvette, a kuvaszok nem próbálták meg elenni előle akkor sem ha ők nem kaptak. Mikor visszamentem a kuvaszok még körbeszaglászták Zizit, majd követtek. Zizi nem jött velünk.

Vaszil teljesen beilleszkedett. A lakásba is bejön, elfekszik a szobában, konyhában, étkezőben. A kuvaszokra időnként rámorog. A szobában jelölni kezdett, amit egy határozott nem szabaddal leállítottam. Remélem nem folytatja titokban.

 Itt még ellenőrzi hogy biztonságban van-e?

 Már körülnézeget.

És megnyugodva elalszik. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése