2014. június 28., szombat

Már megint Honey

Vacsoránál a 4 kutyának egymástól kb. fél méterre tettem a tányérjait. Nagy hiba volt. Honey egyik felén Lord, másikon Zizi volt. Zizi ki ki sem jött a házából, már Honey nagy hévvel vicsorgott, támadt felé, és felém is mikor közéjük álltam. Nem bántott senkit, de az egész csapatból ő volt a leggyengébb láncszem már megint. Lord fogta a csülökdarabját, és elvonult vele a kertbe, Vaszil nyugodtan megette a helyén Lord mellett az ételét. Ő már megszerezte a helyét a csapatban. Zizinek betettem az ételt a kutyaházba. Kicsit várt, és szépen megette. Végig maradtam, hogy Honeyt szemmel tartsam.

Vaszil és Lord vacsi után jött simogatásáért. Mikor elkezdtek morogni egymásra, vége volt a siminek. Vaszilt bekenőcsöztem, majd kiosztottam mindegyiknek 1-1 csontot meg fogtisztító pálcát. Zizi és Lord elfogadta, Vaszil meg Honey már eléggé teli volt, de majd az éjjel elfogy.

Legközelebb egymástól sokkal távolabb etetem őket, és Zizit külön a konyhában. Hozzánk kell szoktatni, nem bujkálhat a házban folyton. Holnap délelőtt elviszem sétálni csak őt, és játszunk is egyet. Esetleg Honey is jöhet, vagy Lord, mert ő nyugodt. Egyenként fogom Zizit összeszoktatni a kutyákkal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése