2014. június 20., péntek

Honey rosszalkodik

Honey-vel a kutyasuliban 10 m-es pórázon gyakoroltuk a visszahívást. Itthon is megpróbáltam a hátsó kertben egy vastag kötéllel. A kötél 1 másodperc alatt megadta magát. Honey boldogan szaladt a szomszéd kutyát üdvözölni, majd azonnal ment is a tilosba. Rászóltam, kiabáltam, hiába. Már a visszahívásnál nem segít az elfutás, elbújás, minden trükköt ismer a gonosz csirkefogó. Utánamentem, elkaptam és a nyakörvénél fogva hoztam haza. Először csak fenyegetett, majd megharapott. Csak egy karcolás, de szándékos harapás volt. Behoztam és jól megvertem. Életemben először vertem meg kutyát.

Este az első kertből hívtam hátra a kutyákat. Lord szépen jött, Honey nem. Becsuktam a kaput, és megetettem Lordot. Honey a kapunál várta hogy hátraengedjem. Ezután már mikor jöttem hátra, követett, nehogy megint előrezárjam.

Vettem egy automata pórázt. 5 m-es és 50 kg-ig bírja a húzást. Rápróbáltam Honeyre. Mikor elindultunk Honey teljes gőzzel elszaladt, kitépte a kezemből a pórázt, ami a súrlódás hatására egy égett csíkot hagyott a tenyeremen. Hát aznap csak Lorddal mentünk sétálni. Azt hiszem Honey kicsit tanult belőle. Ha nem, megismételjük még párszor.

Ma Lordra tettem az automata pórázt. Nagyon bevált. Lord előtte nehezen viselte hogy húzza a póráz, ilyenkor nyüszített. Most bátran mehet 5 méterre is tőlem ha akar. Egy szóra visszajön, és egy kicsi húzás is elég hogy figyeljen. Nagyon jót sétáltunk ma az új pórázzal. Honey továbbra is hámmal sétál, amit a vállamon átvetve használok. Így is eléggé húz. Folyton rá kell szólni.


Az ivartalanítás helye. A seb szép, de a zacskó ödémás. Mióta megkapta az antibiotikum injekciót, sokat javult. 

Lordot mindig simogatni kell. Odadugja a buksiját, ha úgy gondolja hogy ráérünk. Nagyon édes. Laci is András is nagyon szereti. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése