2014. június 12., csütörtök

Lord is családtag?

Kicsi Aladár babám hiányzik.

Lordot ivartalanították. Az egész családot megviselte a kutya fájdalma. Lord viszonylag könnyen felgyógyult. A férjem nagyon szeretné megtartani. Ha nem bánt más kutyákat, tőlem maradhat.

Honey kajla csirkefogó. Elszalad az utcán, nem lehet elkapni, fogócskázik velem, nem jön vissza hívásra. Kamasz a drágám.

Ma nagyot sétáltunk a 2 kutyával. Lord gyönyörűen sétál, Honey hámmal elfogadhatóan megy. Hazajöttünk a lábhoz, fel, ül, fekszik parancsokat gyakoroltuk, és 2x elbújtam és megkerestek. A parancsokat Lord nem tudja, nem is akarja csinálni. Viszont figyel, és hagyja hogy csináljuk. Időnként neki is dobok egy jutalomfalatot figyel paranccsal. Szépen elkapja. De a fotelra fel parancsot régebben megcsinálta 1x-2x most meg nem akarja. Hagyja hogy Honey szedje le a jutalomfalatokat a fotel tetejéről, amit neki tettem oda. Lehet hogy ez még a műtét miatt van. És az étvágya sem túl jó, biztos a meleg miatt. Honey is keveset eszik. Nagy sertés lábszárcsontokat vettem nekik, azzal kicsit eljátszottak. Csirke farhátat főztem nekik árpagyönggyel és salátát-spenótot kevertem bele, hogy legyen egy kis vitamin is benne. Ízlett nekik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése