2014. június 7., szombat

Honey pimaszkodik

Leejtettem egy száraz kenyérvéget, és Lord boldogan elropogtatta. Nem nagy evő, Aladár szinte többet evett mint a kuvaszok. De Lord a tejet meg a péksüteményeket szereti.



Na ki a mami kedvence?


Lord és Honey. Honey épp András ágyán pihenget. Csalós a kép, mert Honey kicsit magasabb mint Lord, súlyra pedig talán 10 kg-val kevesebb. Honey 5.-én, hét hónaposan 31,5 kg volt. 

Csirkefogó Honey szemtelenkedik. Nem megy ki mikor rászólok. Ilyenkor pórázt teszek rá és kiviszem. Tegnap végigszaladt a házon, és úgy fogócskázott velem, mint Benike szokott. De azért elkaptam. Ma meg már harapdált felém, meg is fogta a kezem a fogaival. Nem harapott rá, de fenyegetett. Kicibáltam és nagyon összeszidtam. 

Lacival viccelődtünk, hogy ha jönnek Lordért, "véletlenül" Honeyt adjuk oda, mert Lord sokkal szófogadóbb. Persze nem szabad elfelejteni, hogy Honey csak 7 hónapos. Kelekótya kamasz mackó. 

Lordnak koránt sem olyan könnyű a pórázhasználat, mint ahogy látszott. Tegnap is, ma is bepisilt, mikor ráadtam a pórázt. Úgy látszik még nagyon fél tőle, de zokszó nélkül tűri. 

Ma a kocsiba beugrást gyakoroltuk. Lordot kikötöttem, míg Honey-val bemutattuk a gyakorlatot. Lord ahelyett hogy figyelt volna, a pórázzal küzdött. Zokon vette a kikötést. Gyorsan elengedtem. Utána oda sem akart jönni hozzám. Elmentem a kerítés mellől, ahova a pórázt rögzítettem, és úgy hívtam. Odajött, megvigasztaltam. A kocsinál viszont már nem akart gyakorolni, még a jutalomfalatot sem vette el a lökhárítóról, pedig ezt eddig mindig megtette. Lassítunk egy kicsit a tempón. Ma is rengeteget simogattam Lordot, nagyon igényli. Ilyenkor Honey is odajön 1-1 simiért, de ő sokkal kevésbé igényli. A játékát odahozta hogy húzkodjuk, egy kicsit csináltuk is, aztán megunta. Lord közelében nem szívesen játszik. Fél tőle. Lordnak meg kell tanulni, hogy nem az ő dolga Honeyt nevelni, bármilyen jól is csinálja. Észrevettem hogy Lord csak a kert végében kakil, és erre Honeyt is próbálja rávenni. Mikor nem vagyok kint nincs gond, de mikor kint voltam Honey azért is a kert közepén kakilt, hogy Lordot cukkolja.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése