2014. augusztus 24., vasárnap

Balaton

Elmentünk kirándulni. Honey és Vaszil szépen beszállt a kocsiba, de Lord rémülten menekült  előlünk, mikor be akartuk tenni az autóba. Így szegény otthon maradt. 

Honey és Vaszil olyan lelkes volt hogy elhúztak minket. Hazafelé Laci meg is kérdezte Vaszilt, mikor elnyúlt a kocsiban: Elfáradtál kistraktor?

















Vaszilt elengedtem ott, ahol lehetett. Szépen jött minden hívásra. Egy kutya fürdött a Balatonban. Honeyt is odaengedtük. Beugrott, és elmerült, de aztán úszni kezdett. Az első úszása volt. Kihívtam, nem is volt kedve még egyszer bemenni. Még szoknia kell, meg a bátorságát összeszedni.










Kocsmáztunk

De finom Honey füle

Kóstoljuk meg Vaszilt is.

Vaszil egyik reggel evés után feljött a teraszról, és odapisilt az előszobába. El sem hittem volna ha nem látom. Másnap reggel a szobámban is elkezdett pisilni, de rászóltam és gyorsan kiengedtem. Mikor odamentem hozzá hogy összeszidjam, Honey közénk állt. Védte a kis barátját. Vaszil tudta hogy úgysem bántanám. Viszont mikor egyszer Laci rászólt, Vaszil nagyon megrémült. Pedig Laci sem bántotta soha. Rá is szóltam hogy ne ijesztgesse szegény kutyát.

Lord is rosszalkodik. Sokat morog Honeyra, elveszi a csontját is. Vaszil visszamorog, így őt békén hagyja, de Honey fél tőle. Mikor a konyhában voltam és Lord azt hitte nem látom, vicsorgott Honeyra, amikor odanéztem meg angyali képet vágott. Nagy csibész. Én is Laci is rászólunk a morgásért.

Este hívtam a kutyákat, hogy kiküldjem őket aludni. Lord meg sem mozdult, az étkezőben szétterülve szunyókált. Erre mondom: ki kér pogácsát? Lord azonnal ott volt a száját nyalogatva. Azért van amit megért ez a nagy macika. Kuvaszok kimentek, jutalmul kaptak egy marék friss pogácsát. Vaszil bent maradt. Remélem nem pisil be hálából. Azért egy pogit neki is hoztam fel. Szeretem a kis csibészt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése