2014. augusztus 9., szombat

Honey okosodik

Honey-val mostanában többet foglalkozom. A héten átsétáltunk Herendre boltba. Ma a kutyasuliba is gyalog mentünk. Honey értékeli a törődést. Szófogadóbb lett.

A suliban új tanulnivalót kértünk, az eddigiek már nem jelentettek kihívást Honeynak. A maradot tanultuk. Ezt régebben már magamtól is gyakoroltam a kutyával. Így rögtön megtanulta.

A fegyelem volt megint problémás, a feladatokat csak noszogatásra csinálta, nem úgy mint otthon. Kis kölyök még ő a termete ellenére. 9 hónapos. Nagyon boldogan játszott egy 2 hónap körüli kaukázusi juhászkutyával. Ő még Honeynál is nagyobb lesz.

Fagyiztunk is Herenden. Vicces volt ahogy meglátta a fagyit, rögtön csurogni kezdett a nyála. Csokisat kapott, boldogan megette.

Ma még este is kellett házat mutatnom.
Mivel Vaszil hosszan ugatott mikor Honey-val elmentünk a suliba, elvittem Vaszilt házat mutatni, hogy ő is sétálhasson.

Mikor megjöttem már nagyon fáradt voltam, de gondoltam még Lordot is megsétáltatom. Erre Vaszil kiszaladt a kapun mikor Lorddal mentünk ki. Míg megpróbáltam visszazavarni, Honey is elfutott. Közben levettem Lordról a pórázt, hogy azzal menjek Vaszil után. Ekkor Lord is kiszaladt. Jött három nő, Honey közöttük elvegyülve próbált láthatatlanná válni, hogy ne tudjam elkapni. Mire nagy nehezen bezavartam a pimasz bandát, már nem volt kedvem elmenni.

Gyakoroltuk a szokásos dolgokat, kiosztottam egy adag jutalomfalatot. Vaszil már unta a végén, bevonult a konyhába. Pedig eddig mindegyik nagyon élvezte a gyakorlást.

Mostanában elég híg a székletük, a sok zsíros húsfélétől. Tegnap kacsanyakat kaptak zabpehellyel. Nem volt rajta bőr, nem gondoltam volna hogy ilyen zsíros. Így most diétás kaja lesz. És kicsit kevesebb is. Vettem fehér csontot. Az az evés illúzióját kelti, boldogan rágcsálják, de gondolom nem nagyon van benne kalória. Azt kaptak vacsira egy kevés főtt májjal. A BARF-nyers etetésre is gondoltam, az mindig nagyon jót tett Honeynak. Vaszil viszont nem szereti. Így főztem a csont meg máj levében egy kiló rizst. Remélem rendbe hozza a székletüket, különben kénytelen leszek egy darabig megint tápot adni nekik.

Kis csibész Vaszilt ha este kiküldöm, úgy kell kitoloncolni, mert magától nem megy. Erre jó a hámja, meg lehet fogni mint egy ridikült. Hálából a kidobásért fél éjszaka ugat. Ezért inkább bent hagyom. Bent jól viselkedik, csak persze a kuvaszok féltékenyek.
Lord is szívesen aludna bent, Honey viszont nem bírja sokáig egy helyben.
Persze ha ott van Vaszil, van nagy viháncolás, meg birkózás. Tegnap azt játszották, hogy ki tudja előbb kibelezni a játékmackót. A fülét is letépték ketten. Már ráuntam a folytonos macivarrásra. Ha széttépik, kidobom.
Honey és Vaszil nagy barátok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése