2014. augusztus 12., kedd

Vaszil megvédett

Ma mikor elindultunk sétálni, megismétlődött a múltkori rosszalkodás. Lord rohant ugatni a szomszéd kutyákat Vaszillal, Honey rángatott, mindegyik elszaladt. Visszajöttünk, és csak Honeyt meg Vaszilt vittem el rövid pórázzal.

Végig a láb mellett menést gyakoroltuk. Nagyon bevált az Andrástól tanult hátsón billentés. Amikor valamelyik húzni kezd, a lábammal megérintem a hátsóját. Azonnal tudta az érintett kutya hogy mi a problémám. Cesar Millen is így csinálja egyébként, tényleg nagyon hasznos. Engedtem őket menni de nem húzva, és ha jött egy kocsi, rájuk szóltam hogy lábhoz. Oda kellett húzni őket minden alkalommal, pedig Honey ismeri a szót, és Vaszillal is sokat gyakoroltuk már jutalomfalattal. Mikor elment a kocsi, "mehettek" szóval engedtem őket szabadon menni. A szomszéd kutyák mellett többször is elmentünk hogy gyakoroljuk a "nem ugat" parancsot. Szépen megcsinálták.

Utána Lord következett a sétában. Lord ugatott a kutyákra, nem lehetett megfékezni. A pórázánál fogva rángattam el a kerítéstől. Jól összeszidtam.

Lord egyébként is kicsit elengedte magát. Lacira és Andrásra komolyan rámorgott, mikor egy bogáncsot akartak kiszedni a szőréből. Sajnos a múltkori forró folt most a könyökén is kijött. Nem csoda hogy nyűgös. Ma mikor bekentem, rám is morgott egy kicsit. Fel sem tűnt, csak akkor eszméltem rá, mikor Vaszil felállt a fotel karfájára, és Lord fölé magasodva verbálisan inzultálta Lordot. Vaszil egy hős lovag, meg akart védeni. Olyan hévvel ugatott és morgott Lordra, mint aki meg akarja enni.



 Vaszil kisebb csontot kapott, gyorsan megette. Aztán ellopta Honeyét. 

 Honey meglepetten nézi hogy hol a csontja?




Látja hogy Vaszil eszi, de nem veszi vissza. Honey nem irigy.



Lord a kertben eszeget. Elvonult a csonttal. Ő nem ad senkinek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése