2014. augusztus 5., kedd

Vaszil maradt

Az a hölgy aki megnézte Vaszilt, mégis úgy döntött, hogy csak 1 év múlva, mikor nyugdíjba megy, akkor visz haza kutyát. Mondtam neki hogy keressen meg akkor, mert biztos lesz kutya az állatmentőknél.

Vaszil ma az irodában jól viselkedett. Mikor elmentem lakásokat mutatni, egy fél órát ült az ajtóban és várt. Séta közben engem húz, ha András fogja a pórázt akkor szépen mellette megy. Ezt én is gyakorolni fogom, hogy könnyebben sétáljunk.

Itthon este Vaszil ugatással próbálta elkergetni Lordot mellőlem. Hiába szóltam rá, nem hagyta abba. Vaszil úgy gondolta, hogy mellettem csak ő egyedül fekhet. Kitettem a szobaajtó elé. Kicsit elkényeztettem azt hiszem. Honey tanulmányozta a helyzetet: Vaszil kint, ajtó becsukva. Fogta magát, feltette az egyik lábát a falra, a másikkal meg lenyomta a kilincset. Tökéletes ajtónyitás volt, emberi kézzel sem lehetett volna szebben. Akármilyen csirkefogó is Honey, nagyon büszke vagyok rá. Okos és jóindulatú. Beengedte Vaszilt.

Este sokáig kint voltunk a telken. Honey hosszú pórázon, Lord és Vaszil szabadon. Jól működik ez a rendszer. Nyugodtan dolgozhatok mellettük, és ők is örülnek hogy velem lehetnek. Meg szabadon futkoshatnak, Honeyt kivéve. De azért 15 méteres körben ő is tud jönni-menni. Lord úgy szaladt a nagy fűben mint egy fehér nyuszi. Utána a lábhoz parancsot gyakoroltuk, már mindegyiknél alakul a dolog. Sőt ma először Lorddal is megpróbáltuk a pacsit. Eléggé megijedt, hogy a lábához nyúltam, szoktatni kell hozzá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése