2014. augusztus 30., szombat

Cirmi a király

A falunkban, a buszmegálló melletti házban lakik egy csöpp kismacska. Egyszer mikor Honey-val arra sétáltunk, odajött, és közelről szemügyre vette Honeyt. Honey jóindulatúan megszaglászta./ Ezért van egér nálunk, mert ez a sok kutya még egy egérrel sem bánik el./ Ma mikor kocsival arra jártam, komótosan kisétált a kiscica az út közepére és leült. Vártam, majd rádudáltam. Szemrehányóan felnézett: mi ez a nagy sietség? Majd nyugodtan lesétált az útról. Egy csepp félelem sincs ebben a csöppségben. Bírom az önbizalmát. Remélem nem lesz baja belőle.

Lord mintha nőne. Ebben a korban már fura. Szemlátomást egyre nagyobb. Pedig még mindig vedlik, nem a szőrétől látszik nagyobbnak. Jó étvággyal eszik, imádja a főztöm. Ma a hátsó telken úgy rohangált mint egy kiskutya. Senki sem mondaná meg hogy 10 éves a drágám. Olyan szelíd mint egy nyuszi, és nagyon szófogadó. Imádja a "keres" játékot, és a táppal feltöltött műanyag flakonokat is kisajátítja.

Honeyt tegnap délután behívtam, a többieket meg kizártam. Honey gyanakodva méregetett. Úgy bánok vele mint a saját gyerekemmel, mégsem igazán bízik bennem. Elővettem a sportcipőm. Honey azonnal vette a lapot, hogy most ketten fogunk sétálni, és jó messze megyünk. Azonnal képen nyalt, majd a nyakamba ugrott. Igencsak féltettem az új kardigánom a nagy karmaitól. Andrástól tanulta ezt az ember nyakába ugrást, Honey súlyával ez már nem túl vicces. Aztán mikor megpróbáltam bekötni a cipőm, Honey a karom és a lábam közé préselte magát. Csuda boldog volt. Nem volt egyszerű elindulni. Jó nagyot sétáltunk, elmentünk Herendre a boltba. 2 x el is engedtem ott, ahol volt járda de nem voltak házak. Egész rendesen viselkedett.  Ma a hátsó telken is 10 percre szabadon engedtem a többiekkel.

Vaszil maci eléggé vakarózik. Az étvágya kiváló, de az egészsége nem tökéletes. Hajnalban gyakran bepisil, nem bírja ki az éjszakát pisilés nélkül. Próbálom késő este megpisiltetni, de nem teljesen érti még hogy mit akarok tőle. Egyébként nagyokat eszik és alszik. Nagyon szeret velem lenni és az esti feladatokban is ügyes.

Rengeteg tápunk volt, még az előző kutyánk után is maradt. Mostanra elfogyott. Vettem a Lidlben egy 10 kg-os marhahúsost. Betettem műanyag flakonba és odaadtam Honeynek játszani. Ahogy kiesett egy pár darab, Honey megkóstolta és kiköpte. Ez a véleménye a Lidl-s tápról. Egyetértek. Nem is tudom hogy lehet egészséges valami húsétel, ami hűtés nélkül is eltartható hosszú ideig. Igyekszem minél ritkábban adni nekik, de azért van amikor nincs időm főzni a kutyáknak. Ma nagy sertéscsontokat főztem meg teljes kiőrlésű lisztből készült tésztával és rizzsel, meg apró vegyes zöldséggel. Ez nagyon fog ízleni nekik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése