2014. augusztus 2., szombat

Nagy séta, fagyizás

Ma átmentem Herendre a három kutyával. Egész jól tudtam irányítani őket. Vaszil meg Honey kicsit húzott, Lord nagyon jól irányítható.

Már csak citrom meg vanília volt a fagyizóban, így nekik vaníliát vettem. A fagyizó előtti padhoz kötöttem ki őket, Lordot Honeyhoz, hogy meg ne ijedjen. Így is megijedt. Kihúzta a fejét a nyakörvből és utánam jött. Nagy fehér nyuszi, fél egyedül. A fagyit Vaszil megint nem kérte, de Lord megette az övét is. Honey is elnyalta lassan a sajátját.

Visszafelé Lord már csak fáradtan kullogott utánam. Honey még bírt volna néhány kilométert, Vaszilnak meg pont elég volt. Nekem is.

A füstölt csülökkel főzött rizses kacsanyak nagyon ízlett nekik. Tegnap este azt kaptak, így reggel különösen élénken várták az ételt. Ma vacsira kapták meg a maradékot. Még holnapra valamit főznöm kell nekik. Nagyon tudnak örülni a finom falatoknak. Remélem Vaszilnak nem árt a kacsa. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése