2014. augusztus 17., vasárnap

Képek a sétáról

Lordot kicsit soványnak látom, ezért felemeltem az ételadagot mindenkinek. Talán Vaszilnak nem kéne mert jó húsban van, és Honey sem sovány egy cseppet sem. Pedig Honey is annyit kap mint Lord, és sokkal többet mozog. Tegnap Vaszil súlyát rosszul írtam: pontosan 19 kg.

Ma elmentünk Lacival meg a kutyákkal Herendre. Szegény Lord csak akkor sétál ha jön velem valaki, mert 3 kutyát nem tudok sétáltatni. Ráadásul Lord senki mással nem megy el. De elég sok is neki ez a távolság.

Fagyiztunk, a kutyáknak finom csokisat vettem. Gondoltam hogy vegyek-e Vaszilnak is, mert eddig nem ette meg, de azért vettem. Most először ő is szívesen megette. Tényleg nagyon finom csokifagyit adnak Herenden. Lord egészben kapja be, aztán utána kinézi a többiek szájából. Honey és Vaszil szépen elnyalta.

Lordra rászóltam hogy ül, aztán gondoltam hogy miket beszélek, Lord nem tudja mit jelent. Erre Lord azonnal leült. Azért a sok gyakorlás meghozza az eredményt, ha lassan is.

Este adtam a kutyáknak 3 műanyag flakonban kutyatápot. Boldogan rázogatták. Lord a sajátját azonnal vitte a rózsabokor alá, hogy a többiek ne nyúljanak hozzá. Aztán bejöttek aludni, Lord és Vaszil. Lord egy fél óra múlva kikéretőzött. Azt hittem pisilnie kell, de nem. Csak a tápos flakonjához ment ki. Lord egész nap nem hagyott magamra egy percre sem. Nagy dolog hogy most hajlandó volt kimenni nélkülem.

Képek a sétáról:
/Ez az új fényképező bár Sony, nem olyan jó mint az Olympus volt. Nagy felbontással sem olyan jók a távoli képek./
















Lord kincset talált, negyed órát ásta.


Közben a többiek előre mentek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése