2014. augusztus 6., szerda

Elkényeztettem Vaszilt

Vaszil ma már harciasan támadta Lordot, mikor a fotelban ültem, és Lord simogatásért jött hozzám. Úgy gondolja ez csak az ő kiváltsága. Vaszil itt ül mellettem a kanapén, és elüldözi Lordot ha ide akar jönni. Lord nagyon szelíd, de azért nem szeretném ha egyszer eltűnne Vaszil a szájában. Vaszil kicsi és aranyos, ezért azt is szabad neki, amit a kuvaszoknak nem.

Ma Honey megint buggyant volt. Persze alig volt rá időm, gondolom azt hiányolja, de rengeteg a munkám. Este kimentem a telekre, Honey pórázon, és még így is alig tudtam bevonszolni. A többiek egy szóra bejönnek mindig. András ma kint volt mikor gyakoroltuk, és meglepődött hogy Honey milyen sokat tud. Egy ideje viszont már semmi újat nem tanult, és még sétálni se sokat mentünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése