2014. augusztus 20., szerda

Lord ébreszt

Lord éjjel negyed négykor elkezdett ébresztgetni. Azt hittem pisilnie kell, így lementem kiengedni. Addigra meggondolta magát, mégis bent akart maradni. Kizavartam. Elment játszani. Nem kellett pisilnie csak unatkozott. Vaszil közben beosont, és lefeküdt a kanapéra. Ő legalább hagy aludni. Lordot nem fogom beengedni éjjelre, míg hideg nem lesz. Nem alussza végig az éjszakát, unatkozik. Kezdi biztonságban érezni magát nálunk. Kiheverte a 9 hónapnyi egyedüllétet. Eddig még az ételét is ott hagyta, ha helyette velem lehetett.

Lord ma is megpróbált felosonni egy csonttal a szobába. Rászóltam, kiment.

Délután elmentünk sétálni Lacival, meg a 3 kutyával Herendre. Vaszil és Honey eléggé húztak. Lord ügyes volt, mint mindig, kivéve hogy nehéz lebeszélni a kerítés mögött ugató kutyák megugatásáról.
Honey nagyon okos. Mikor mondtam hogy megyünk sétálni, Honey viháncolni kezdett. Értette mit mondok. Persze 7 hetes korától beszélek hozzá. Meg is látszik rajta.

Nagytakarítást csináltam, így ma csak addig voltak bent a kutyák, míg a konyhában voltam. Vagyis 1-2 órát. Meg együtt voltunk a kertben is.

Azért Honey néhányszor beengedte a bandát, mikor András elfelejtette rázárni az erkélyajtó kilincsét. Már reggel ők keltettek, mert persze a szobaajtó sem akadály Honeynak. Kellemes ébresztő mikor berobog a 3 kutya. Honey felugrik a lábamra a közel fél mázsájával, majd képen nyal. Lord meg a párnám alá dugja az orrát, és emelgeti a fejem, hogy keljek már fel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése