2014. szeptember 1., hétfő

És sikerült!!!!!!!!!!!!!

Vasárnap Lacival és a kutyákkal sétálni indultunk. Laci kinyitotta a kaput mielőtt az összes kutyára rátettem volna a pórázt. Lord kiszökött. Végig szaladt az utcán és az összes szomszéd kutyának jól beolvasott. Tudja hogy nem szabad. Csak a sokadik hívásra jött vissza. "Jutalmul" otthon hagytuk.

Először sétáltam Vaszillal úgy, hogy nem volt nálam másik kutya is. Szépen megtanítottam láb mellett jönni. Igaz hogy elég fáradt volt már, de úgy jött mint egy kis angyal. Mikor leültünk egy padra, Honey többször is megpróbált az ölembe ülni. Szép nagy öleb.

Vaszilt sikerült este megpisiltetni. Megértette hogy miért megyünk ki este 11.-kor, és mért ismételgetem hogy "pisil". Igaz hogy pont a fűszernövényeimet szemelte ki magának, de örültem hogy legalább pisilt.
Azért reggel nyolckor igencsak sietve ment ki. Gyenge a hólyagja.
Ennek ellenére nem tudjuk elhagyni a gyógyszert. Lehet hogy kacsa meg pulyka étel sem tesz jót neki.A jutalomfalatnál a baromfivirslit a kuvaszok, a sertésparizert Vaszil kapja. A kuvaszok sem esznek csirkét, hogy ne kelljen külön főzni Vaszilnak, vagy Vaszilnak csak tápot adni. Nagyon megsértődne, mert mindegyik kutya jobban szereti a főtt kaját.

Igaz ma reggel a teljes kiőrlésű tészta meg a franciasaláta zöldség a húslevesben nem nagyon jött be nekik. Csak nézegették, majd Vaszil odament Honey tányérjához, Honey meg Vasziléhoz. Egymásét ették meg. Mint a gyerekek. A másiké finomabb. Vacsorára csináltam nekik rántottát parizerrel, azt imádják.

Honey tüzel, és mi még mindig nem ivartalaníttattuk. Nem visz rá a lélek.Egy hét szenvedés a kutyának. Lordét is nehezen viseltük, pedig az sokkal kisebb műtét volt. Mért nem vettünk fiú kutyát?

Honey este bejött, kiment, majd bejött. Kell neki a mozgás, de szeret velünk is lenni. Lordnál és Vaszilnál ez nem is kérdés, ők csak bent szeretnek lenni. Végül Honey kint maradt, de éjjel András behozta, mert vihar volt. András szerint Honey félt, de szerintem csak András féltette. Honey zuhogó esőben is boldogan rohangál kint. Úgy szokott kinézni mint egy használt felmosórongy. Most már vége a ki-be mászkálásnak, mert itt a rossz idő. Nem lesz nyitva a teraszajtó.




Le akartam fényképezni, ahogy Honey 2 lábra áll és kinyitja az ajtót, de nem voltam elég gyors. 


Lord nagy plüssmaci.
   
Vaszil a kanapékirály. Már szépen megérti, ha megkérem hogy engedjen a fotelomba ülni.



És végre sikerült lefényképezni ahogy Honey nyitja az ajtót. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése