2014. július 31., csütörtök

Visszaállt a rend

Tegnap reggel a két kuvasz vonyítva futott hozzám. Elhanyagoltnak érezték magukat szegények. Vaszil is szaladt simogatásért.

Délutánra mindent visszapakoltam a lakásba, és kitakarítottam. Lordot jól átfésültem az udvaron. Még mindig nagyon vedlik.

Bejöhettek mind a lakásba. Nagy boldogan terültek el a szőnyegen, Vaszil meg a fotelomban. Ki sem lehet zavarni onnan. Nem jó a mellettem lévő kanapé, csak az jó ahol én ülök. Még jó hogy a többiek ezt nem csinálják. Honey vagy fél órát bírta bent, aztán ment vissza az udvarra.

Mind a három kutyát elvittem sétálni, de minden fel van túrva a környéken. Ügyesek voltak, most Vaszil sem próbálta megugatni a kerítésen belülről ugató kutyákat.

Este Honey hol bejött, hol kiment, a többiek bent is aludtak. Este mikor lementem a konyhába, a két fiú az étkezőben maradt, nehogy eszembe jusson kiküldeni őket. Éjszaka jók voltak, de reggel korán kikéretőztek pisilni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése