2014. december 29., hétfő

Csöpi terrier keverék

Csöpit elvittem az orvoshoz. Kapott oltást, chipet, féreghajtót. Nagyon jól viselte. Semmi nyüszítés, sírás, mint Lord. Megnézettem, nem volt benne chip. Az állatorvos szerint Csöpi terrier keverék, és körülbelül 3 hónapos. Nagyon szép egészséges kutyának találta. Mondta hogy nehogy beleszeressünk. Nem fogunk, de ha mégis, akkor sem tartjuk meg. 3 kutya bőven elég.

Asit megkértem hogy vigyázzon Csöpire és az ölébe tettem. Asi nagyon szépen teljesíti a feladatot. Sokat játszik Csöpivel. Nevelgeti is kicsit. Ha túl sok már az ugrabugra, rámorog. Még nem láttam Asit morogni eddig.  Csöpi egy energiabomba. Beteszem néha a kosarába, de azonnal kimászik. A kanapéra még nagyon nehezen jut fel, de megoldja.

A szobatisztaság nagy gond, mert kint a hidegben nem szereti elintézni. Amikor épp pisil vagy kakil felkapom és kifutok vele az udvarra. De hiába, megvárja a dologgal míg bejöhet. Most itt bent próbálom egy törölközőre szoktatni. Különben okos kutya, azonnal jön ha hívom. Már a nevét is megérti.

Ma részt vett a jutalomfalat osztáson. Ő is kapott néhány virslikarikát. Különben csak a Nórika által hozott babatápot kapja. Nem is merek még a nagyok ételéből adni neki. Pedig ma nem volt hajlandó megenni a sajátját, a nagyokét akarta. Érezte az illatát. Holnapra sima sertésmájat főztem rizzsel. Abból majd ő is ehet egy kicsit.

A kuvaszok annyira tudnak örülni a hónak mint a kisgyerekek. Boldogan játszanak, ugrálnak benne. Asi és Csöpi is beszáll, de Csöpire sajnos néha rálépnek.  Ilyenkor visít. Nagyon talpraesett kis kölyök. Beáll játszani a nagyok mellé, de a kocsi alá, hogy ne tudjanak rálépni. Honey őt is hívta már játszani. Lord csak morgolódik néha, de békén hagyja az apróságot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése