2014. december 15., hétfő

Éhesek voltak

Éjjel Lord kétszer is kiment pisilni. Nagyon ügyesen jelez. Idős már, gyengül a hólyagja és elég sok folyadékot is kapott vacsorára. Azért nem túl kellemes felkelni hozzá, mert természetesen bent aszik. Hiába vonzza a jó kis hideg idő, a közelségem fontosabb a számára.

Kicsit visszavettem az adagokat, mert Asi meg Lord elég dagi. Honey egész nap morcos volt. Andrásra rámorgott mert megközelítette a csontját, Asival meg többször összeveszett. Rájöttem hogy biztos kevés neki az étel, azért ilyen. Ma vacsi után kentem néhány vajas kenyeret és Honeynak meg Lordnak adtam. Megették, kentem újat. Jól belaktak. Ha nem lennének éhesek, ezt nem ették volna meg. Asi megette volna azt is, hiába volt tele a hasa. Neki nincs szüksége több ételre, mert nincs kint sokat. A kuvaszok egész nap kint vannak a hidegben, több energiára van szükségük.

Evés után volt nagy kutyatánc. Honey boldog volt. Pörögtek-forogtak a konyhában Lorddal és Asival. Ezen túl Honey kicsit többet kap enni. Ma nem is jött be este aludni. Muszáj lerohangálni a vacsorát éjszaka.

A gyakorlásnál Honeynak egyre tökéletesebben megy a marad parancs. Nagyon örülök. Leültetem és szépen vár míg hívom. Asi is jön hívásra, de nem hiszem hogy értené a marad szót. Inkább csak a lustasága vezérli. Csak akkor mozdul meg, ha szólok neki. Lord is hasonlóan van. Ha hívom jön, ha nem hívom néha akkor is jön.
A láb mellett haladás is egyre jobb. Ezt mindhárom kutya nagyon jól csinálja. Húzom a bal kezemmel az orruk előtt a jutalomfalatot, ők meg követik, bárhogy pörgök-forgok. Asi néha lemarad, mert a többiek beelőznek, pedig mindig csak egy kutyával próbálom megcsinálni. De a többiek is ott tolonganak, mert ők is részt akarnak a falatból. Hiába. Kicsi a hely a lakásban ilyen nagy kutyáknak, de azért megoldjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése