2014. december 3., szerda

Karácsonyi ajándék

Karácsonyra csináltam a kutyáimnak két kutyakanapét. A boltba nagyon drága, nekem meg sok felesleges paplanom, párnám, huzatom van. Már ma meg is kapták. 


Asinak nagyon bejött az új kutyaágy. Elhagyta érte a megszokott helyét a kanapén.


Micus bemutatkozott az új gazdiknak. Első éjjel bekakilt. Szerencsére nem csináltak gondot belőle, azt mondták majd többet sétáltatják. 
A gazdi azt mondta hogy az ő ágyába nem alhat kutya. Mici mégis az első éjjel vele aludt. Micusnak nem lehet ellenállni. 

Rossz híremet terjesztik. A két kuvasz egy 1 mudi keverék, akik jöttek volna a hét végén valószínűleg nem jönnek. A gazdijuknak valaki azt mondta hogy a saját kutyáimmal sem bírok el, nemhogy az övével. Ez teljes mértékben hazugság. A gazdi is láthatta, mikor itt voltak a kutyákkal. Szomorú vagyok. Ráadásul pont aznap kaptam a hírt, mikor Micit az új gazihoz vittem és amúgy is magam alatt voltam. Köszönöm az ismeretlennek, aki ilyeneket terjeszt rólam. 

A kutyák nyakig sárosan jönnek be minden nap. Nem győzök takarítani. Jöhetne már a fagy. 

Mióta hideg van Lord nagyon aktív. Vidáman játszik Honey-val. Kergetőznek, a szájukkal fogják egymást, mint a kölyökkutyák. Nagyon örülök. Lord már 11 éves, nagyon jó hogy ilyen vidám és élénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése