2014. december 21., vasárnap

Kuvasztalálkozó

Ma Döbröntén voltunk kuvasztalálkozón. Nagyon jó volt.
Sajnos indulás előtt nem sokkal Andrásnak elkezdett fájni a gyomra. Sok antibiotikumot szedett mostanában. Így ő nem tudott jönni. Lacit megkértem maradjon vele itthon, hátha el kell vinni orvoshoz. Szerencsére mikor hazaértem kiderült, hogy fél óra múlva Andrásnak már semmi baja nem volt.
Egyedül Lordot nem tudtam elvinni. Csak Honeyt akartam, de Asi beszállt a kocsiba hogy ő is jön. Visszamentem még egy pórázért. Asi félútig nyüszített a kocsiban.

A kutyák között Honey nagyon szépen viselkedett, semmi baj nem volt vele.
Asi félt a nagy kutyáktól és úgy vezette le hogy ugatott és morgott rájuk. Ezért meg kellett fognom néha, mert ha valamelyik nem tolerálja Asi modortalanságát, baja eshetett volna. Meg a kuvasznak is. Fél óra múlva Asi már nem félt és szépen beilleszkedett. Egyszer-egyszer kellett csak rászólni hogy ne ugasson.


Asi angyalkás fejdíszt kapott.


A két középső kutya Honey és Báró, a kedvencem a DJ kuvaszok közül. Báró 11 hónapos gyönyörű nagyfiú.



Közös képek.

































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése