2014. december 17., szerda

Ma fésüldödtünk

Kikeféltem a szőrükből a sok sarat, ne hordják be a frissen kitakarított lakásba. Nagyon szépek lettek. Lord mindig szépen tűri, szereti is, de Honey próbált menekülni.

A kuvasz   Jó kis videó, ha rákattintasz megnézheted.

A mai gyakorlásnál nagyon ügyes volt mindegyik kutya, különösen Honey. Lassan ha leültetem és rászólok hagy marad, nem mozdul bármit is csinálok. Etettem Lordot, Honey maradt és várt ügyesen. Mikor Asit hívtam, Honey is elindult. Visszaültettem. Boldogan és nagy buzgalommal csinál minden feladatot.

A láb mellett menést már úgy gyakoroltuk ma, hogy a többi tolakodó kutyát elküldtem mellőlünk és csak egy kutyával mentünk. Mindegyik remekül csinálta, megtanulták a lábhoz szót, tudják melyik oldalra kell beállni és bárhogy fordulok a bal lábam mellett maradnak. /Persze mert ott a csábító jutalomfalat/ Néhányszor a csak másik kezemben lévő falatot és nagy simogatást kaptak jutalmul, hogy ne  rögzüljön kizárólag a falat követése.

Mai vacsi után Honeyt megkínáltam bundás kenyérrel. Nem kérte. Alaposan tele volt a poci. Honey csak addig eszik, amíg éhes. A súlya is tökéletes, karcsú és mutatós az alakja. Lordot már kicsit soványnak találtam ma a fésülésnél. Asi még mindig kicsit duci. Pedig ma szinte egész nap kint volt a hidegben. De azért szerintem újra a szokásos adagot kaphatják, nem kell aggódni az elhízás miatt.

Asi már harmadszor lépett fel a konyhaszekrényre és evett a számukra kikészített jutalomfalatból engedély nélkül. Jól összeszidtam minden alkalommal, de ha legközelebb megcsinálja, kizárom a teraszra és aznap nem játszhat velünk. Ezt már Honey-val is megtettem mikor nem bírt magával. Rögtön tudta hogy kell viselkedni mikor végre bejöhetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése