2014. december 12., péntek

Marhacsont

Láttam a szemem sarkából, hogy az én kis Honey-m vicsorog az állatorvosra, mert azt hiszi nem látom. Ahogy visszafordulok, a kutya ártatlan ábrázattal néz rám!  Persze az állatorvos is megjegyezte: te ilyen vagy? Hát igen. Jól nevelt kis hölgy-ha éppen szem előtt van. 

Délelőtt pórázzal mentünk ki a hátsó kertbe. Próbáltam rendezetten kiengedni őket, úgy hogy előbb én megyek. A három kutya szinte engem elsodorva szaladt ki. Ezt még gyakorolnunk kell. Holnap előbb kikötöm őket és magam után egyenként engedem ki a kutyákat. 
A visszahívásra Honey kétszer jött, mert őt sikerült elkapni a kimenetelnél. Egyszer Lord is hajlandó volt odajönni. Asi egyszer sem.  
Úgy látom tényleg jó dolog ha utánam jön ki a kutya, mert fegyelmezettebb kint.   



Vettem három marhacsontot. Asi el sem merte venni a csontot Honey előtt, Lord elvitte a kertbe a magáét, Honey őrizte Asiét és a sajátját. Mikor bementem Lord felment a teraszra és el akarta venni Honeytól a csontokat. Ment a nagy forgás-morgás, Honey hősiesen védte a részét. Kimentem, rájuk szóltam. Lord eliszkolt egy csonttal. Visszavetem tőle és lezártam a teraszról. Asi csontját meg átvittem az első kertbe. Boldogan szaladt vele, letette és inkább bejött. Asinak a kanapé a csontnál is előrébb való. Ezt az hideg időt már nem kedveli. A két kuvasz viszont nagyon bírja a hideget. Lord azóta sokkal élénkebb és fiatalosabb. Most elkülönítve boldogan eszik a csontot. A vita lehetősége kizárva.

Holnap már kutyasuli, Honey teljesen egészséges. Keneköhögés, ivartalanítás letudva.

KUVASZOS KAPUTÁBLÁK:


Fénykép: 2. KUVASZOS KAPUTÁBLA AKCIÓ - KARÁCSONY!

Az első kaputáblás-menhelyes akció sikerén felbuzdulva ismét megmutatjuk Nektek a szavazataitok alapján legjobbnak ítélt 4 Kuvaszos kaputáblát. A tábla nagyon jó minőségű, időjárásálló, és kifejezetten szép! :)
Talán emlékeztek még, egy tábla ára 3150,- Ft, amiből a gyártási és a postaköltség feletti részt, mintegy 1000,- Ft-ot tudunk elkülöníteni táp vásárlására, amit két olyan menhelyre szállítunk ki, ahol éppen egy-egy Kuvasz is várja új gazdáját. Egyúttal a két Kuvaszt is bemutatjuk majd Nektek, remélve, hogy csakúgy, mint az 1. kaputáblás akció során, mindkét Kuvasz hamar öröbefogadóra talál. 
Szeretnénk még Karácsony előtt eljuttatni a tápot a menhelyekre, így kérjük, hogy a Kuvaszos kaputábla iránti igényeteket a jövő hét végéig az alábbi e-mail címen jelezzétek:
akuvaszesmi@gmail.com
(a rendelésen kérjük szerepeljen a tábla szövegének első néhány szava: pl. "Jobb ha...", és a szállítási cím!)

Az akció tehát kettős haszonnal jár- nekünk lesz egy szép Kuvaszos kaputáblánk, és mindezzel hozzájárulunk két olyan menhely gondjainak enyhítéséhez, ahol éppen Kuvasz is gazdára vár.

Köszönjük az Ő nevükben is! :)



Asival számítógépezünk.


Az oktatónk a kutyasuliból /középen/ és az ő Cane Corsói a Borgiák film forgatásán. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése