2014. december 19., péntek

Lord bekapta a kezem

Asi megint evett a szekrényről a jutalomfalatokból. Kizártam pár percre. Ma már nem nyúlt az ételhez. A játéknál nagyon ügyesek voltak.

Ma már Lord is leült-véletlenül. Gyorsan mondtam hogy ül, és nagyon megdicsértem. Erre lefeküdt. Ekkor mondtam hogy fekszik és megdicsértem.

Ma kutyatápot kaptak. Lord elkezdte enni Honeyét. Megfogtam a nyakörvét és elhúztam onnan. Megijedt mint mindig ha váratlanul a nyakörvéhez nyúlnak. Vékony hangon felnyüszített és bekapta a kezem egy pillanatra. Nem harapott, nem is ijedtem meg.

Már egyik sem védi az ételét. Honeyéhoz is hozzányúlhatok. Sokszor adok nekik evés közben még valamit a tányérjukba, hogy lássák, nem veszem el.

Már Honey is szelíd és kedves. Nagyon jó kutya lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése