2014. január 30., csütörtök

1 hónapja van nálunk

Honey 1 hónapja van nálunk. Meg háromszorozódott a súlya. Kis apró szőrcsomóból szép méretes kutyus lett. Sok mindent tud már, pedig még nincs 3 hónapos sem.

Ma rájött, hogy a kanapéról át tud jönni a fotelomba, és onnan az ágyamba.  Nem örültem. Többször levettem, lezavartam.
A fotelban így csinált, ahogy a képen, azt gondolván ha ő nem lát, én sem látom hogy a fotelban van. :D
Át kellett rendeznem a szobát, hogy az átjárást megszüntessem. 

Honeynek eléggé kutyaszaga van, mert már hetek óta nem fürdött. Nem merem fürdetni, a szőrhiány miatt. Laci szerint mossam le kamillával. Lehet hogy megpróbálom, de attól besárgulhat a szőre. Tiszta vízzel megmosom este, mikor már nem megyünk ki. 

A bőre egyre feketébb, ahogy nő. A kuvaszoknak sötétszürke bőrük van. Az övé is kezdi elérni a felnőtt kuvasz színét.

Hajnali 4 órakor Honey kikéredzkedett. Kivittem, gondoltam pisilni akar. Kiment, vártam 5-10 percet, nem jött vissza. Ekkor feljöttem lefeküdni. Reggel 9 körül jött be. Kint odament Lacihoz, és simogatást kért. 

Kimentünk gyakorolni a hóra a gyere, keres, ül szavakat. Ügyes volt. 

A májat kezdi unni azt hiszem, mert egyre kevesebbet eszik. Holnap megpróbálok marhacsontot szerezni neki, meg olcsóbb csirke vagy pulykahúst.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése