2014. január 4., szombat

Honey megszokott, és felhagy a szobatisztasággal

Honey az anyjával.

Ma sikerült lejönni egyedül a lépcsőn az emeletről Honey-nak.
Elég sokszor bepisilt. Megszokott már itt, és nem zavartatja magát. Bűzlik a lakás.
Ki kell szoktatni legalább nappalra a kertbe.
A teraszon is csináltam neki  egy aranyos kis kuckót. Ott kapja a jutalomfalatokat. Nem szeret egyedül lenni kint. Ha kint vagyok elvan, ha nem, hosszan sír utánam.
Itt bent nem igazán merem egyedül hagyni. Mikor fürödtem, kivett egy borítékot a kukából, és széttépte. :D

Lacival egyre jobban megbarátkozik, ma többször is játszani hívta Honey. Andrástól kapott sonkaszelettel úgy iszkolt el, mintha attól tartana, hogy elveszi. :D
Az ételét egyáltalán nem félti tőlem. Elvehetem, tehetek hozzá, még az imádott csontját is megfoghatom.
Mikor bejön, lábat törlünk. Eléggé tűri, a bundája letörlését viszont ellenzi. :D
"Keres" szóval hívom, mikor elbújok. Legtöbbször megkeres.
Labdázni szeret.
Tegnap ismét fürödtünk. Átmostam kicsit a szőrét, főleg ott, ahol a múltkor nem sikerült teljesen. A mellkasát, hasát és fülét. Sajnos a mellkasáról nem jött le a barnás szín. Orvos szerint bőrbetegség nyoma, de reméltem, hogy le lehet mosni.
A szobában megkeresi a padlón a leghidegebb helyet, és ott alszik. Ez eddig pont az ágy alatt volt. Mikor pisilnie kellett, ott nyüszögött. Így nem tudtam megfogni és kivinni. Aztán egyszer csak kifutott, és az előszobába pisilt. Így ma átrendeztem a szobát. Jelenleg a fotel mellett van a leghidegebb padló, így most itt szunyókál mellettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése