2014. január 19., vasárnap

Harapdálás

Honeynak ma sikerült felkapaszkodni a kanapéra. Most nagyon boldog, vidáman ugrál rajta.






De ahogy meg látja hogy fényképezek, azonnal oda fut, hogy elvegye a fényképezőt. 

A játékait folyton szét dobálja. Úgy érzi jól magát, ha hatalmas a kupi. :D


Ma Andrást is megharapta. András remekül reagált, hangosan felkiáltott. Már én is ezt csináltam. De hiába jajgattam, először meglepetten nézett, aztán később újra kezdte. Megcibáltam a fülét, erre abba hagyta. Fül cibálással lehet legkönnyebben lebeszélni a harapásról. Hiába jajgattam, meglepődött, de újra kezdte később.  Inkább ő jajgasson mint én. A fül cibálás csak jelképes, nem húzom meg nagyon, de úgy jajgat, mint akit ölnek. Tudja hogy az büntetés. 

Vizét kiborította többször is, majd boldogan bele tapicskolt. Mikor feltöröltem, bőszen kergette a felmosó fát. 
Megállt a folyosón, és volt egy kis nyüsz-nyüsz. Kivittem pisilni. Nem pisilt, elment csavarogni a hátsó kertbe. Kint hagytam. Esik ugyan, de a teraszon meleg fedett fészke van. 

Holnap megyünk Veszprémbe. Gyakoroljuk a pórázon sétálást. 

A kocsit ki kell takarítani, és le kell takargatni az üléseket, mert Honey eléggé sok nyomot hagyott rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése