2014. január 3., péntek

A hangja egyre inkább megjön

Ma sokat gubbasztott az ágy alatt Honey. Aggódom érte.
A hangja egyre inkább megjön. Lelkesen ugatta este a férjem, ma meg a tükörképét.
Az emeleti lépcsőn lefelé menést gyakoroltuk. A többi lépcsőt könnyedén használja, de ezen még csak felmenni tud. Jutalomfalatokkal csalogattam lefelé, de csak úgy sikerült 1-1 lépcsőfokot lejutni, hogy a hátsó lábait én segítettem letenni. Ezt még gyakorolni kell.
Az udvaron lelkesen labdázott, megkereste a házikójában a csontot, és rágcsálta. Néhányszor elbújtam, és ő megkeresett. Jól megdicsértem, mikor megtalált, így lelkesen keresgélt. :D
A súlya ma 4,9 kg. Az újabb fajta kutyatáp sokkal jobban ízlik neki.
Az előszobai új szőnyeget ma többször is lepisilte. Szólt ő, hogy pisilni kell, csak épp nem jött elő az ágy alól, hogy kivihessem. Aztán meg gyorsan kiszaladt, és mielőtt észrevettem volna, pisilt.

A következő "szavait" ismerem:
Kis nyüszögés: pisilni kell.
Körbe szimatolgatás és nyüszögés: nagyon kell pisilni. :D
Lábamnál áll és nyüszög: vegyél fel!
Erőteljes vau- jött valaki.

Ő a következő szavaim ismeri:
Pisil- többnyire teljesíti is mikor kérem.
Gyere-csak ha kedve van, akkor jön.
Kukucs /azt jelenti keress meg/- mindig megkeres :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése