2014. január 23., csütörtök

Már az irodában is otthon érzi magát, és odapisilt

Ma Veszprémben voltunk Honey-val. Oda felé kicsit nyüszített a kocsiban. Előre, hátra mászkált az ülések között. Az iroda felé menet sokszor fel akarta magát vetetni. Már jól tud menni és 9,1 kg. Nem fogom cipelni. :D Az irodában már annyira otthon érzi magát, hogy szépen oda pisilt a szőnyegre, nem sokkal azután hogy oda értünk. Előtte pisilt. Hát nem örültem, de pont telefonáltam így le sem tudtam szidni. Mert ha nem azonnali a szidás, semmit nem ér Csányi szerint. Anyu oda adta az ebédjét neki. Mi ketten ettük a levest anyuval, Honey meg a másodikat egyedül. Tejfölös pörköltet tésztával. Ízlett neki. Persze reggel alig evett, így nem csoda hogy éhes volt. Hazafelé már kevésbé akarta felvetetni magát. Elkezdett húzni, én meg loholtam utána. :D Ő sétáltatott engem. De ennek is örültem, mert legalább nem akarta felvetetni magát. A kocsiban hazafelé érdekes módon sokkal jobban elvan, mint odafelé. Most sem volt semmi probléma.

Itthon kint maradt az udvaron játszani. Enni keveset evett. Este 7-kor behoztam játszani. Nem igazán játszott, inkább csak feküdt a kanapén, és hagyta magát simogatni. Aztán kimentünk pisilni, mert úgy láttam kell neki. Nem kellett. Vissza jöttünk, és oda pisilt a szőnyegre. Jól megráztam a kis bundáját. Úgy tűnik hogy jelölgeti a lakást, vagy próbálgatja a határokat.

Ma este nem ment ki éjszakára. Itt fekszik mellettem. Úgy látszik érzi az időjárás változást, ezért nem akar kint aludni. Nem bánom.

Ma András felhozta a kutya házat a teraszra. Szépen kitakarítottam, és betettem Honey szőnyegét. Majd egy fél kg parizert, meg egy marék bacon kockát dobáltam neki falatonként a "keresd" szóval, elsősorban a kutya házba, és környékére. Így akartam megszerettetni vele a házat. Addig csináltam, míg dugig lakott a kis Macika, és már nem kereste a jutalom falatot. A szimata nem valami éles, mert elég nehezen találta meg a falatokat. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése