2014. január 5., vasárnap

Honey kérésre pisil

Ma Honey 5,1 kg. Jó súlya van. Szerencsére egyre kevesebbet kell cipelni.
Elhatároztam, hogy mivel nagyon rendetlen lett, és sokszor bepisilt, legközelebb ha rajtakapom, kicsit megrázom a bundáját, ahogy az anyja is csinálta annó. De mellette önkritikát gyakoroltam, és azt is elhatároztam, hogy alvás után evés előtt-után, és első nyüszögésre kiviszem. Az eredmény: nem kellett fegyelmezni, tiszta a padló, semmi baleset nem volt. Sőt, mikor kimentünk, és nem pisilt, felszólításra hajlandó volt egy kis pisit kipréselni.
Még mindig mondom neki a pisi-kaki szavakat, hogy rögzüljön, de szerintem érti a dolgot.
Az előbb leült az ajtó elé, és egyet sípolt, mint egy játékmaci. Kivittem, pisilt, kakilt.

A törölközés bejövetelkor egyre zökkenőmentesebb, már nem akar megenni, mikor áttörlöm a lábait meg a bundáját. Utána viszont rendesen helyben hagyja a törölközőt, hogy valakin bosszút álljon a tortúráért. :D

Tegnap este 10 felé odament a tányérja helyéhez és kérdőn nézett rám. Tudtam hogy enni akar, és nem tudtam megállni, hogy ne adjak neki. Pedig enni 8-12-16-20 órakor kell neki, és ez többnyire tartható is. Bár észrevettem, hogy délben egyre később éhezik meg a kiadós reggeli után. Ma este 8-kor is alig evett miután 4 órakor jól lakott. Ideje lassan 3x etetni.

Délután 12-16 óráig kint voltunk. Nyafi csak akkor volt, ha bementem. Így kint maradtam vele. A 2 kis kuckója csak addig vonzó a számára, míg a jutalomcsontokat rágja, de aludni csak a fotelban mellettem volt hajlandó a teraszon. De egyre többet nézeget, szaglászik a fűben, és szaladgál.

Honey szülei. Érdekes hogy Honeynek nem olyan a füle, mint a szüleinek, és mint általában a kuvaszoknak. Inkább egy kis jegesmedvebocshoz hasonlít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése