2014. január 21., kedd

Maci éjjel kint aludt.

Maci éjjel kint aludt. Semmi gond nem volt. Többször kimentem, hallgatóztam hogy nem akar-e bejönni, de nem akart. Hiányzott nekem. Nem baj, legalább nem lesz okom elbliccelni az esti angolt, meg tornát.
Reggel örömmel üdvözölt Honey. Evett, játszott. Nagy kutyus lett, már nem csak közvetlen mellettem érzi biztonságban magát.

Napközben is javarészt kint volt. Amikor behoztam, lepisilte a fürdőszoba szőnyeget. Most nem tudom ellenőrizni, hogy pisilt-e, mint mikor én vittem ki pisilni. Már erős vizelet szag lett, nem baba kutya pisi. Szerencsére ki tudtam mosni. Csak azt nem értem, hogy még nem fogta fel, hogy itt bent nem pisilünk? Pedig elég rég óta úgy tűnt, hogy tudja. Vagy csak lazítana a szabályokon? Felvilágosítottam, hogy itt nem lehet pisilni. Délután András szobájában szintén fel kellett világosítanom egy kis fül cibálással.

Boldogan ugrabugrált, cibálta a köntösöm, és "segített" felsikálni a szőnyegeket. A kád szélére állva leste hogy fürdök. Adtam a tenyeremből inni neki, ahogy Laci is próbálta, mikor megharapta. Elfogadta, kilefetyelte a tenyeremből a vizet.

Esti játéknál nagyon élénk és vidám volt. Buszt löktem neki, visszahozta párszor. Labdát is dobáltunk, annak is örült. Majd mikor megunta, felugrott a labdával a kanapéra. és ott rágcsálta.

Este mikor kiment vacsizni, az "ül" parancsot gyakoroltuk. Vittem ki játékokat a teraszra is, mert már úgy néz ki ott fog lakni. A kutya házba betett törölközőjét felvitte a teraszon kialakított kis kuckójába.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése