2014. január 31., péntek

Honey hajnali 1-kor kéredzkedett ki. Hogy unatkozott, vagy csak pisilni kellett neki, nem tudom. De este 11-kor pisilt. Unja már a lakást, ha épp nem foglakozik vele senki.

Ma reggel korán elmentem otthonról. Elvittem volna Macit magammal, de annyira jeges volt az út, hogy nem mertem, mert eléggé zavar a vezetésben. Ezt felháborodottan vette tudomásul, pedig múltkor még nem akart velem jönni. Kíváncsi vagyok holnap szívesen jön-e ha megyünk kutya iskolába.

Egész nap távol voltam. Laci mondta reggel hogy lesz nyüsz-nyüsz, ha elmegyek. András sokat játszott vele, de ahogy megjöttem Andrást faképnél hagyta. :D

Vettem a kis plüss Macimnak kutya szalámit. Fél kg-t megevett egyszerre. Nagyon ízlett neki. Vettem még kacsa farhátat, meg egy sertés bokát, és meg is főztem egy részét rizzsel a csöppségnek. Ja a kis csöppség tegnap már 11 kg volt. :D

Nagyon eleven volt este. Sokat játszottunk. A végén már nem fogadott szót, a virágföldbe turkált, cibálni akarta a ruhákat, engem harapdált. Este 10-kor ráuntam és kitettem a szűrét a teraszra.

Közben kimertem a frissen főtt ételéből is egy adagot, a hatalmas sertés boka csonttal. Miután kihűlt, kivittem neki. Szépen feküdt a házában. Semmi nyafi. Ellesz egy darabig  a hatalmas csonttal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése