2014. január 15., szerda

Lábmosás

Honey ma mikor kint volt, kipróbáltam Csányi módszerét, és mikor nyüszített az ajtónál, mindig kimentem, és leteremtettem. Szegény kis Maci. De muszáj megszoknia a kint létet, elvégre nem szoba kutya.

Mikor bejött, jó mocskosan, sárosan, lemostam a lábait. Annyira dühös volt, hogy hosszan morgott, majd felborította a lavórt, és beleharapott a kezembe. Nem komolyan, nem lett szinte semmi nyoma, de jól megcibáltam a kis bundáját.

Tegnap először mutattam meg neki, hogy ha felteszi a lábát a kanapéra, eléri a játékot, amit lóbálok neki. Ma már tudta magától. Okos kis jószág. De a játék hevében, mikor a nadrágom szárát akarta elkapni, a lábamba is beleharapott egy kicsit. El fog kelni az iskola, mielőtt játékból megesz. :D

Holnap nagyon sokáig leszek Veszprémben, így inkább elviszem a Macit, ne bömböljön itthon. Nem lesz könnyű dolgozni úgy, hogy őt is cipelhetem. Remélem nem hisztizik majd a kocsiban.

Ma András szobájában pisilt. Érezte a pisi szagot a macska után. Már jó pár napja nem piszkított bent.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése