2014. január 16., csütörtök

Meglátogattunk egy óriás snaucert

Ma elvittem Macit az irodába, mert féltem hogy itthon egész nap nyüszíteni fog. Az oda úton kicsit nyüszögött, aztán elfoglalta az ülést mellettem, és kérte hogy simogassam. Egész jól utaztunk.

Az irodába menet folyton fel akarta vetetni magát, de már nem veszem fel. Semmiség neki az a kis út. Irodában nagyon jól viselkedett, ügyes volt. Már kicsit szabadabban játszott, és nem feküdt folyton a lábamnál, hanem megkereste a leghidegebb padlót a közelemben. Anyuval is játszott egy kicsit.

Bementünk egy lakásba, ahol nagy kutya volt. Honey eléggé tartózkodó volt, morgott a kutyusra.

Benikéért is felmentünk, ahol nagyon örült Dettinek és Beninek Honey. Kapott ismét töpörtyűt, amit boldogan befalt. Haza felé Honey nem tudta eldönteni, hogy mellettem, vagy hátul Beni mellett üljön, és oda-vissza mászkált. Végül végre elült mellettem hazáig. Itthon már egyedül ugrott ki a kocsiból.
Benike 2 napig nálunk alszik, Honey örülni fog a gyerek társaságnak. Benike is komolyodik tőle mert ő segít a kutyát ellátni, és vigyáz rá, míg lemegyek rakni a tűzre. Ha nem kellene a kutyára vigyáznia, lehet hogy nem is maradna el egyedül. :D Azért este Benike sokkal szívesebben játszott egy számítógépes játékkal, mint a kutyával. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése