2014. január 22., szerda

Honey kinti kutya lett

Macika reggel boldogan üdvözölt. Aranyos volt. Bent volt délelőtt a lakásba. Nem pisilt be. Mielőtt behozom, mindig kimegyünk a fűre és megpisiltetem. :D

Szépen evett, de a nyaka még kicsit kopasz. Pénteken elmegyünk a következő oltásért, kicsit előbb mint kéne, és egyúttal megnézetem a nyakát. Hátha kap rá valami kenőcsöt.

Délután kimentünk, és botot dobáltam neki. A keresd szóval küldtem a bot után, megdicsértem mikor felvette, és kértem hogy adja oda. Persze nem mindig adta oda, volt hogy leült és rágcsálni kezdte.

A kertben végigszaladgált az elültetett növényeimen. Próbáltam lebeszélni róla, de nem nagyon érdekelte. A káposzta levelet boldogan rágcsálta. Mikor behívtam, jött szépen.

Délután lefutott az előszobába, és a bejárati ajtó előtti lábtörlőre pisilt. Örültem, mert ezek szerint felfogta hogy a lakásba nem pisilünk, csak éppen nem engedte ki senki. Este aztán megcáfolta a dolgot, és az emeleti folyosón próbált pisilni. Felkaptam és kifutottam vele. Remélem leesett neki a kint pisilünk dolog. :D

Esti játéknál inkább vakartatta magát, hozzám bújt a kanapén. Nem sokat játszott. A játékait begyűjtötte a kanapéra, és őrizte, miközben simogattam. Kicsit próbált harapdálni. Laci is átjött megnézni. Ugatta a csibészke. Aztán kicsit játszottak. Őt is próbálta harapdálni. Laci nem szól rá, nem húzza meg a fülét, csak elhúzza a kezét. Jobb lenne, ha rászólna szerintem.

Etetéskor az ül szót gyakoroljuk, és megint el-el veszem tőle a tányért, hogy ne védje tőlem az ételt. Ilyenkor kap még valami finomságot hozzá. Szépen tűri.

Ma már András is megjegyezte, hogy Honey tényleg kinti kutya. Nem akar bent lenni, hiába hívja András.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése