2014. január 8., szerda

Honey hisztizik a kocsiban



Honey ma 5,7 kg. Gyönyörű, aranyos kutyus. Kérésre hajlandó pisilni. Ma mikor kint voltunk, összeszedtem a kutya kakit egy vödörbe. Később, mikor kimentünk, és kértem hogy kakiljon, ment a vödörhöz! Hát nem pont abba gondoltam a kakilást. :D

Jó pár napja nem írtam, mert újratelepítésen volt a gépem. Vírust kapott.
Azóta sokat játszottunk Honey-val. Nagyon szeret törölközőt cibálni, meg a fürdő pamacs után szaladgálni. Jó étvággyal eszik. Ismeri az enni szót. A törölköző szót is.

Vélemények róla: az utcán sokan megdicsérték, hogy milyen szép, milyen aranyos. 
András egyik barátja: "Eddig utáltam a kuvaszt, de ez édes!"

Honey a kocsiban sokat sípol, mint egy elromlott játék maci. Valamelyik nap is jó nagy hisztit levágott. Amikor bementem a boltba, akkor viszont nyugodtan várt, közben elfoglalta a vezető ülést. :D Mikor kijöttem a boltból hátra tettem, és hazáig már csendben volt. Az utcán többnyire felveteti magát, vagy ott is nyafizik. Csak ha valami érdekeset lát, pl. jön egy busz, vagy gyerekek, akkor hajlandó menni.

A kapcsolatunk még szorosabb lett. Már az ágyam alatt, a fejemnél alszik, a padlón a hozzám legközelebb eső hideg ponton. Az irodában szépen szunyókál az asztal alatt. Néha rálépek, ha rossz helyre fekszik. Ilyenkor hatalmas sírást rendez, és mutogatja a sérült végtagját. Nem győzök bocsánatot kérni. Akkor abbahagyja a panaszkodást. Nagyon édes. Anyu is imádja.

A kuvasz tenyésztők szerint nem kuvasz. Hát apja-anyja kuvasz, szép kuvaszos külsővel. Nagyszülei kuvaszok.  Akkor ő mi? Keverék? Kuvasz-kuvasz keverék? Valamelyik ősének örökölhette a fülét, mert kisebb a többi kuvaszénál. Viszont sokkal okosabb az átlag kutyánál. Már most szobatiszta.
Ha nagyon el fog térni a kuvasz jellegtől, ivartalaníttatom, mert nem lesz érdemes szaporítani. Pedig majd pár év múlva jó lenne újra egy kis Honey... Ha ő már nem lesz, legyen utódja. A kutyák nem hosszú életűek.




Honey megkóstol

Rám mászott a kis mackóm

Tud harapni is.  Ez az egyetlen gond jelenleg, hogy néha nagyobbat harap, mint illene.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése