2014. január 2., csütörtök

Honey jelenleg szoba kuvasznak gondolja magát

Honey, mikor elhoztuk az születési helyéről, 7 hetes és 3 napos volt. Remegő, piszkos kis szőrcsomó. Lapult a doboz alján. Fiam egész hazaúton simogatta, becézgette, és szedegette ki a piszkot a bundájából. Féltékeny voltam, hogy elszereti tőlem! :D
Ahogy hazaértünk megetettem, megfürdettem, szárazra töröltem. Azóta örökbe fogadott engem, mint anyukáját. Az első napokban még a WC-re is vinnem kellett, mert sírt utánam. A lépcsőjárás szokatlan volt neki, nem tudott közlekedni rajta. Mára már szerencsére minden lépcső járható a számára, kivéve az emeleti lépcst, amiről nem tud lejönni.
Az első pár éjszaka kijártunk az udvarra pisilni. Ma már csak késő este, meg kora reggel kell menni, és természetesen napközben.
Egyre ügyesebb, már nem kell ott állnom mellette, míg végzi a dolgát. Ma egyedül kiment, az ablakból lestem. Ügyesen elvégezte a dolgát, és bejött. Ja, előtte megkereste a jutalomcsontját, amit a kinti házában kap, és megpróbált beslisszolni vele. Sikerült elkapnom, mert a legértékesebb jutalmakat a kint tartózkodás megerősítésére használom. Honey jelenleg szoba kuvasznak gondolja magát, és nem akar kint lenni.
Etetéskor szépen hagyja, hogy elvegyem a tányérját, tegyek még ennivalót. De a jutalomcsontokon nem osztozik! :D Ha megközelíti a férjem, vagy a fiam mikor rágja, vészjóslóan morog, nehogy elegyék előle.

Honey kb. 1 hónaposan.
Ma belekötött a plüss kolalamaci Honey-ba. Rendesen megkapta a magáét.
Bejövetelkor, mikor a hátsó lábát töröltem, rám morgott.  Nem örültem. Kis gonosz szőrcsomó. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése